lördag 3 april 2010

Så här såg det ut i min säng i morse... :)


Var på promenad igår med Åsa och Sandra och deras hundar Nadja och Lucy, Nadja ignorerade honom fullständigt o Lucy luktade lite på honom men tyckte han var ganska äcklig... :) Men Ace var väldigt intresserad av dem speciellt Lucy hon såg ju lite annorlunda ut...


Ursäkta att bilden är felvänd men jag kunde inte göra något åt det...


Fast man inte vill erkänna att man är trött, så blir man det ändå... :)


Så här får man åka när matte tycker man är trött i benen!
Funkar väldigt bra tycker jag! Men man blir lite trött i axlarna...



















1 kommentar:

  1. Så härlig stil de har i sängen :D och vilken smart idé att låta den lilla åka i en påse på magen!!!
    Hittade hit från Sf-sida! jag har en hudn därifrån jag med. S.F Yatzy! Som heter Kiwi nu :) och så har jag en tik till som är lite äldre :)
    www.zazzakiwi.webs.com
    Tyvärr är bloggen inte uppdaterad. :)
    Ska bli kul att följa er lite.. :)
    Lycka till med den lilla!!
    Mvh Maria, Zazza & Kiwi

    SvaraRadera