måndag 22 mars 2010

Vår??

Nu är nog våren på gång!
Så härligt väder det varit i dag! Och snön fortsätter smälta! Me like!
Men fy tusan vad det är kladdigt över allt! Jag och Marie var ute 1,5 timme med hundarna i förmiddags och gissa hur leriga dem var sen!
Tur att jag inte hade damsugit innan som Marie Hade! :) Så jag fick ju också fram med snabeldraken och sen gick allt bara av farten, helt otroligt!
Jag smyg började med påsken med... det är väl inte så länge till ändå... :) Tog in ett påskris, det gillar jag! Hoppas Henrik inte dör av pollenallergi sen när det börjar slå ut bara...

Nu är det inte långt tid till jag får hem min lilla bäbis valp! Ska bli så spännande! men också lite läskigt, man vill ju göra allt rätt och så från början!
Nu har Sarek också fått börja träna på att vara i sin hundgård små stunder. Så han och valpen ska kunna vara där lite i bland... Men det går så där bra, han är nog den pipigaste och mest sällskapliga hunden... men det är bara att habituera! :)

I morgon kväll kommer Linda hit och har Me and I visning! Kommer ett gäng tjejer och vi kan ju även passa på att snacka lite skit och fika samtidigt. Det är det bästa!

1 kommentar: