måndag 29 mars 2010

I morgon...

Nu börjar det verkligen brännas!

I morgon avgår bilfärden mot staden (Visby) 0600 för vidare transport med färja 0720 mot Oskarshamn. "Vi beräknas anlända 1020 i Oskarshamn." tusan de där orden har man ju hört miljoner gånger känns det som... men i morgon är det lite extra roligt att höra dem... :) Men vi är väl framme hos Kennel Straight Flush vid 11 tiden... Och vad kul det ska bli att få se min lilla guldklimp! Nu var det ju nästan 3 veckor sen jag såg dem!



Tror nästan jag har bestämt vad han ska heta ÄNTLIGEN! Och det var ju på tiden... :)

Ace får det nog bli... bertyder ju Ess det högsta kortet i kortspel och topp-, stjärn- kan ju vara passande med tanke på att Kenneln heter Straight Flush!...



Oj vad spännande det ska bli men också lite läskigt! Man vill ju att allt ska bli rätt och man vill ju inte förstöra något! Men man har ju uppfostrat tre filurer tidigare så man borde ju komma i håg hur man gör! :)



Slutligen ska ni få ett smakprov på hur lilla Ace ser ut! Denna fina bild har jag "stulit" av Fia som har både mamma Elsa och syrran Vega och kommer snart även ha kullsystern Queen! Tack för att jag fick stjäla bilden som jag misstänker är Ace...

Jag blir så JÄÄÄvla arg! Kan då såklart inte få in bilden!! Fast jag har kunnat det många gånger förut!! Så jag får återkomma med den!

3 kommentarer:

  1. Hej Marie! Nu är klockan 21.15 tisdag så då är ni redan på båten. Hoppas att allt har gått bra, jag menar mötet med Sarek och bil resan och hoppas att båtresan går bra.Vi önskar er lycka till med den nya familjemedlemmen.Du kan ju höra av dig imorgon. Hälsningar mamma

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt är bra med er och att Ace trivs i sitt nya hem!
    Önskar er stort lycka till med er nya lilla familjemedlem!

    Kram
    Fia & Andreas

    SvaraRadera
  3. Fin blogg du gjort Marie! Lycka till med lille Ace, jag kommer och "inspekterar" honom en dag i påsk.

    SvaraRadera